Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Sundsvall och massa strunt

Av Angelica - 24 februari 2008 11:22

Snart är helgen slut,fan vad fort det går.Ja som sagt man blir inte yngre.

Jaha vad hände igår då?

Skulle vara snäll med Robert och göra honom sällskap ner till sundsvall,för han skulle köra ner lite folk härifrån,sedan kom vi ner,gick in på festen för att kollla läget och där vart vi kvar där...sedan gick de upp ett ljus för dom,men du Angelica du har ju körkort,så de sluta med att alla drack utom jag,för jag satt vid ratten:)gick bra de också.



Fattar inte vad det är för fel?har en sk kompis,som blir sur om jag umgås med andra kompisar,men vad ska jag göra vänta på henne hela mitt liv?ja du vet tjejer,man kan inte umgås många då blir de tydligen skit av allt,därför tycker jag bäst om att umgås med killar,inget tjaffs:)


Har bokat tid nu hos frisören,så på onsdag ska jag fixa mitt hår,äntligen..jag tror att de blir blondt igen..hmm:)


Sedan har jag pratat med söta J till morgonen,fattar du inte vad jag saknar dig?:)det var du,jag,linda och micke...vi hade alltid något projekt på gång,det var tider de..och vill ha dom tillbaka!!


Ikväll ska jag kolla på "En annan del av köping" ett MÅSTE!!


Hejs svejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 16 april 2008 11:53

Snart är resan bokat till gbg en vecka:) Gud så härligt de ska bli att komma härifrån ett tag.Och slippa alla idioter i denna stad,och nej jag överdriver inte när jag kallar dom idioter..     ...

Av Angelica - 14 april 2008 14:17

Har många sånna nu...och det handlar allt mellan himmel och jord. Men en sak har jag kommit fram till. Gör det du vill,medans du kan...   en dag kan det kanske vara för sent? ...

Av Angelica - 11 april 2008 13:43

Ja vad ska man skriva,har inte lust alls just nu:) men vad händer i mitt liv då?ja du inte så mycket,jobbar för de mesta,och tjänar en hel del pengar,men jobbar så mycket så hinner inte göra av med dom:)har även flyttat till en egen lägenhet.. Gjort ...

Av Angelica - 14 mars 2008 19:36

Nu har jag rätt mycket jobb framför mig,slutar mina pass 21.30 på söndag..för denna helg:) Känner att jag börjar bli lite småkrasslig..men de får inte hända. Så vad säger ni,ingen har komenterat?ska jag byta blogg?   Om tänk på en sak,släng inte ur d...

Av Angelica - 13 mars 2008 16:44

Ska man byta blogg ,till blogg.se?:) börjar lessna på den här..vad tycker ni?:)jag har knappt någon tid eller ork att fixa:P ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards